تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1402 - 9:20
کد خبر : 425

ورزشگاه مجدیان دزفول پس از ۲۱ سال به دست دولت سیزدهم بهره برداری شد

ورزشگاه مجدیان دزفول پس از ۲۱ سال به دست دولت سیزدهم بهره برداری شد

رییس اداره ورزش و جوانان دزفول در حاشیه این آیبن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طرح بازسازی اساسی این ورزشگاه ۲۱ سال قبل آغاز شد، گفت: این طرح در مدت ۱۹ سال ۶۵ درصد و در ۲ سال اخیر ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. «خادمعلی تهذیبی» افزود: طرح بازسازی و تکمیل

رییس اداره ورزش و جوانان دزفول در حاشیه این آیبن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طرح بازسازی اساسی این ورزشگاه ۲۱ سال قبل آغاز شد، گفت: این طرح در مدت ۱۹ سال ۶۵ درصد و در ۲ سال اخیر ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

«خادمعلی تهذیبی» افزود: طرح بازسازی و تکمیل ورزشگاه شهید مجدیان با کمک پنج شرکت پیمانکاری با اعتباری افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ شتاب گرفت و آماده بهره برداری شد.

وی ادامه داد: متاسفانه تفکرِ اشتباه مدیریتی در سال ۱۳۸۱ مبنی بر تخریب ورزشگاه شهید مجدیان دزفول و اجبار مسوولان بالادستی به تخصیص اعتبار لازم برای احداث ورزشگاهی بزرگتر و مجهزتر منجر به فاجعه‌ای در ورزش دزفول شد که حل آن ۲۱ سال به طول انجامید.

رییس اداره ورزش و جوانان دزفول با اشاره به وعده های بی ثمر برای بهره برداری از این طرح گفت: در این مدت زمان طولانی یک رییس جمهور، چندین وزیر و همچنین ده ها معاون وزیر و مسوولان محلی از طرح بازدید کردند و وعده تکمیل این ورزشگاه را دادند که هیچ یک از آنها تا پیش از دولت سیزدهم محقق نشد.

وی افزود: طرح بازسازی ورزشگاه مجدیان تا پیش از سال ۱۴۰۰ دارای پیشرفت ساختمانی ۶۵ درصد و مالی ۳۵ درصد بود که پس از انتصاب بنده به عنوان مدیر ورزش و جوانان دزفول از تمام ظرفیت های شهرستان و استان برای تکمیل این طرح استفاده شد.

ورزشگاه مجدیان دزفول پس از ۲۱ سال سرانجام به دست دولت سیزدهم به بهره برداری رسید

تهذیبی با بیان اینکه برای گره گشایی از موانع تکمیل این طرح فشارهای سنگینی به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و مجموعه مدیریت ورزش در دزفول وارد شد گفت: سرانجام پس از ۲۱ سال آرزوی دیرینه جوانان و ورزشکاران دزفول با تلاش جمعی، شجاعت، خلاقیت و پیگیری شبانه روزی به ثمر نشست و بزرگترین ورزشگاه شمال خوزستان آماده میزبانی از رویدادهای مهم ورزشی است.

به گزارش ایرنا، ورزشگاه مجدیان دزفول در سال ۱۳۵۰ به بهره برداری رسید و در سال ۱۳۸۱ به دلیل فرسودگی به صورت غیراصولی با تفکر تخریب و ساخت بهتر و اجبار متولیان برای تامین اعتبار تخریب شد.

تخریب بخش های مختلف این ورزشگاه در سال ۱۳۸۱ در حالی رقم خورد که هیچ اعتبار و یا طرح مصوبی برای بازسازی این ورزشگاه وجود نداشت به همین دلیل روند بازسازی این طرح مهم ورزشی مشمول زمان شد به گونه ای که تکمیل آن به یکی از اصلی ترین مطالبه های جوانان و ورزشکاران دزفول تبدیل شده بود.

هم اکنون ۱۸ هزار ورزشکار بیمه شده در ۴۶ هیات ورزشی در دزفول وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.