تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1402 - 9:24
کد خبر : 430

شهرداری دزفول: نامزدها در تبلیغات خود چهره شهر را مخدوش نکنند

شهرداری دزفول: نامزدها در تبلیغات خود چهره شهر را مخدوش نکنند

به نقل از روابط عمومی شهرداری دزفول هادی حلیم زاده با بیان اینکه فضا شهری دزفول برای آغاز پرشور تبلیغات انتخاباتی آماده شده است، بیان کرد: شهرداری دزفول به منظور رعایت عدالت و فراهم کردن مکان مناسب برای معرفی کاندیداها اقدام به نصب دیوارهای پیش ساخته بتنی مناسب در میادین و خیابان‌های پر رفت و

به نقل از روابط عمومی شهرداری دزفول هادی حلیم زاده با بیان اینکه فضا شهری دزفول برای آغاز پرشور تبلیغات انتخاباتی آماده شده است، بیان کرد: شهرداری دزفول به منظور رعایت عدالت و فراهم کردن مکان مناسب برای معرفی کاندیداها اقدام به نصب دیوارهای پیش ساخته بتنی مناسب در میادین و خیابان‌های پر رفت و آمد برای نصب پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری کرده است.

وی افزود: برابر ماده ۹۲ قانون شهرداری‌ها بدون هماهنگی با شهرداری، نصب هرگونه پوستر و بنر در هرگونه از اماکن غیرمجاز و محل‌هایی که موجب مخدوش شدن فضای شهری شود، ممنوع است.

حلیم زاده با اشاره به در پیش بودن نوروز و اقدامات این شهرداری از هفته های گذشته برای زیباسازی شهر ادامه داد: رنگ آمیزی کامل جدول ها و نوسازی تابلوهای راهنمایی و رانندگی در حال انجام است که انتظار می رود هواداران نامزدها در تبلیغ نامزد مورد حمایت خود از نصب پوستر تبلیغاتی بر روی این محل ها اجتناب کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری دزفول تصریح کرد: ایستگاههای اتوبوس، دیواره نگارها و همچنین فضاهای دولتی، انتظامی، نظامی و قضایی از دیگر مکان هایی است که هرگونه نصب بنر و پوستر ممنوع و در صورت مشاهده چنین اقدامی طبق قانون مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: نصب پوستر و بنرهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات در اماکن خصوصی باید در ابعاد مجاز امکان پذیر است.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه به صورت همزمان برگزار می شود.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات خوزستان در مجموع ۸۶۹ داوطلب در خوزستان تائید صلاحیت شدند که با اعلام انصراف توسط برخی از داوطلبان تعداد نامزدهای انتخابات مجلس در خوزستان به ۸۰۸ نفر رسیده است که از این تعداد ۶۶ نفر در حوزه انتخابیه دزفول رقابت می کنند.

خوزستان دارای ۱۸ کرسی در مجلس شورای اسلامی است که حوزه انتخابیه دزفول تنها دارای یک کرسی در این مجلس است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.