تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402 - 14:39
کد خبر : 141

۲۵۰ کیلوگرم مرغ فاسد در دزفول معدوم شد

رییس اداره دامپزشکی دزفول گفت: ۲۵۰ کیلوگرم مرغ منجمد غیرقابل مصرف انسانی در شهرستان دزفول ضبط و معدوم شد

۲۵۰ کیلوگرم مرغ فاسد در دزفول معدوم شد

۲۵۰ کیلوگرم مرغ فاسد در دزفول معدوم شد

محسن ورجاوند گفت: کارشناسان اداره دامپزشکی در بازرسی های بهداشتی از اماکن عرضه فرآورده‌های خام دامی، این میزان مرغ منجمد را به دلیل تغییرات شدید ارگانولپتیکی و سوختگی ناشی از انجماد کشف و برابر با دستور العمل‌های بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور ضبط کردند. او افزود: محموله مرغ منجمد کشف شده توسط دامپزشکی شهرستان دزفول غیر

محسن ورجاوند گفت: کارشناسان اداره دامپزشکی در بازرسی های بهداشتی از اماکن عرضه فرآورده‌های خام دامی، این میزان مرغ منجمد را به دلیل تغییرات شدید ارگانولپتیکی و سوختگی ناشی از انجماد کشف و برابر با دستور العمل‌های بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور ضبط کردند.

او افزود: محموله مرغ منجمد کشف شده توسط دامپزشکی شهرستان دزفول غیر قابل مصرف انسانی تشخیص داده شد که با حکم مقام قضایی معدوم شد.

رییس اداره دامپزشکی دزفول تامین ایمنی غذایی و ارتقای سطح بهداشت مواد غذایی با منشا دامی را از مهمترین اهداف و اولویت‌های سازمان دامپزشکی دانست و گفت: عاملان توزیع فرآورده‌های خام دامی منجمد باید شرایط نگهداری و عرضه این فرآورده‌های پروتئینی منجمد را مطابق با دستورالعمل‌های اجرایی سازمان دامپزشکی کشور و شرایط استاندارد اجرا کنند.

آقای ورجاوند افزود: نظارت‌های مستمر کارشناسان این اداره، تضمین‌کننده سلامت غذایی فرآورده‌های خام دامی است و این اداره هیچگونه مماشاتی در خصوص حفظ و صیانت از سلامت جامعه نداشته و با متخلفان طبق قانون و مقررات از طریق مراجع ذی‌صلاح برخورد خواهد کرد.

 

او از شهروندان خواست  هنگام خریداری فرآورده‌های خام دامی توجه خاص به برچسب تاریخ تولید، انقضا و وضعیت ظاهری فرآورده داشته باشند و هرگونه تخلف را با شماره تماس ۰۶۱۴۲۴۲۰۹۱۱ اطلاع رسانی کنند‌.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.