تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 - 11:40
کد خبر : 237

امام‌جمعه دزفول: وظیفه مجلس آینده بسترسازی برای نقش‌آفرینی مردم در همه عرصه‌ها است

امام جمعه دزفول گفت: یکی از ماموریت‌های مهم مجلس شورای اسلامی آینده این است که متعهدانه نسبت به وضع قوانین برای واگذاری امور به مردم تلاش کند و این وظیفه خطیر را جامه عمل پوشاند.

امام‌جمعه دزفول: وظیفه مجلس آینده بسترسازی برای نقش‌آفرینی مردم در همه عرصه‌ها است

امام‌جمعه دزفول: وظیفه مجلس آینده بسترسازی برای نقش‌آفرینی مردم در همه عرصه‌ها است

حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور در خطبه های نماز جمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهرنقش آفرینی مردم در جامعه اسلامی را اساسی دانست و بیان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات، مطالبه ولی امر مسلمین از مردم، مسوولان و همه احزاب و قشرهای جامعه است و همه برای تحقق این مطالبه مسوولیت

حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور در خطبه های نماز جمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهرنقش آفرینی مردم در جامعه اسلامی را اساسی دانست و بیان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات، مطالبه ولی امر مسلمین از مردم، مسوولان و همه احزاب و قشرهای جامعه است و همه برای تحقق این مطالبه مسوولیت دارند.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه حضور مردم در صحنه انتخابات موجب ریل گذاری کشور بر مسیر عزت و افتخار است، ادامه داد: نقش آفرینی مردم در انتخابات در گرو آگاهی داشتن از زمان و همچنین شناخت توطئه دشمن، فرصت‌ها و تهدیداتی است که کشور با آن مواجه است.

وی جهاد تبیین را وظیفه همه صاحبان تریبون و رسانه دانست و تاکید کرد: جامعه آگاه باید ضمن شناخت نقش خود در سرنوشت کشور، به وظیفه خود در نظارت، مراقبت و حراست از نظام، کشور و انقلاب عمل کند.

نظام اسلامی تکیه بر اراده مردم دارد

حجت الاسلام بهرامپور افزود: انتخابات رقم زننده سرنوشت چهار سال کشور است و گره گشایی از مسایل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور در گرو مشارکت همگانی و حداکثری در انتخابات و نقش آفرینی مردم در تمام عرصه هاست.

امام جمعه دزفول، همگام بودن مردم با ولایت را ضروری دانست و ادامه داد: نظام اسلامی بر اراده، حضور و نقش آفرینی مردم تکیه دارد به همین دلیل حضور مردم در صحنه موجب اقتدارآفرینی کشور می‌شود.

وی تاکید کرد: مطالبه مهم مردم از منتخبان دوره آینده مجلس شورای اسلامی این است که به جای پرداختن به مسایل شخصی، همت و تلاش خود را صرف قانون گذاری، خدمت به مردم و حرکت در مسیر اوامر رهبر معظم انقلاب قرار دهند.

جبهه مقاومت در حال تکمیل پازل شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام بهرامپور در ادامه با بیان اینکه امروز روز غزه است، گفت: مسلمانان جان برکف جبهه مقاومت و مسلمانان عاشق شهادت نشان دادند که از هیچ قدرتی هراس ندارند و امروز نشانه‌های سردرگمی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در برابر شیرمردان غزه، لبنان، یمن و عراق ظاهر شده است.

وی ادامه داد: نگاه به وضعیت منطقه نشان می‌دهد که مستکبران جنایتکار آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گرفتار شده‌اند و هر چه بیشتر دست و پا بزنند بیشتر در آن فرو می‌روند.

امام جمعه دزفول با تاکید بر اینکه دوران قدرت‌های مادی رو به پایان بوده و دنیا منتظر ظهور منجی عالم بشریت است، گفت: رزمندگان مقاومت در حال تکمیل پازل شکست آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی هستند.

وی افزود: دشمن تصور می‌کرد که چون جمهوری اسلامی به طور مستقیم در موضوع فلسطین ورود نکرده است به خاطر ترس ایران از پیام‌های تهدیدآمیز رییس جمهور نابخرد آمریکا بود ولی پس از حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، جمهوری اسلامی در انتقام شهدای این حادثه نشان داد برای دفاع از کشور از احدی ترسی ندارد.

حجت الاسلام بهرامپور ادامه داد: ورود یمن به درگیری‌ها برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین به دلیل ورود آمریکا در دفاع از رژیم صهیونیستی است.

موشک‌های نقطه زن سپاه موجب اقتدار و آبروی کشور است

خطیب جمعه دزفول با قدردانی از نیروهای مقتدر مسلح جمهوری اسلامی در پاسخ سخت به عاملان و آمران حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اظهارکرد: موشک‌های نقطه زن سپاه قدرتمند اسلام از فاصله بیش از یک هزار کیلومتر مرکز جاسوس خانه تروریستی را در اربیل هدف قرار دادند.

وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر با جهاد علمی و صنعتی شبانه روزی، ایران عزیز را به چنان قدرتی رسانده‌اند که دیگر احدی حتی جرأت دست درازی به ایران را هم ندارد و هر موشک ایران یک توطئه علیه امینت کشور را خنثی می‌کند.

به گزارش دزبین ، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال برگزار می‌شود.رییس ستاد انتخابات خوزستان از تایید صلاحیت ۵۲ درصد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیات نظارت استان خبر داد.

از تعداد یک‌هزار و ۳۷۹ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده در خوزستان، با بررسی‌های انجام شده توسط هیات نظارت تعداد ۶۵۵ نفر معادل ۵۲ درصد تایید صلاحیت شدند، ۵۳۶ نفر معادل ۴۲ درصد عدم تایید و ۸۵ نفر معادل ۶ درصد عدم احراز صلاحیت شدند.

استان خوزستان دارای ۱۴ حوزه انتخابیه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است که در مجموع ۱۸ نماینده به نمایندگی از مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی عضویت دارند.‌ حوزه انتخابیه دزفول دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.