تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1402 - 22:48
کد خبر : 263

سامانه بارشی دوشنبه وارد خوزستان می‌شود

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: موج بارشی از اواخر روز دوشنبه وارد استان می‌شود و رگبار و رعد و برق را به همراه دارد.

سامانه بارشی دوشنبه وارد خوزستان می‌شود

سامانه بارشی دوشنبه وارد خوزستان می‌شود

به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری روز یکشنبه بیان کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا فردا جو استان پایدار پیش‌بینی می‌شود و پدیده غالب در این مدت، مه رقیق یا غبار صبحگاهی و افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی استان است. وی افزود: از اواخر روز دوشنبه با عبور موج بارشی، ابرناکی و

به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری روز یکشنبه بیان کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا فردا جو استان پایدار پیش‌بینی می‌شود و پدیده غالب در این مدت، مه رقیق یا غبار صبحگاهی و افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی استان است.

وی افزود: از اواخر روز دوشنبه با عبور موج بارشی، ابرناکی و به تدریج رگبار و رعد و برق به ویژه در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات، وزش باد متوسط تا شدید و احتمال برخاستن گرد و خاک به خصوص در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی، احتمال ریزش تگرگ در برخی مناطق و بارش برف در ارتفاعات قابل انتظار است.

سبزه زاری ادامه داد: شمال خلیج فارس طی امروز نیمه مواج است و همچنین در ساعات بعد از ظهر برخاستن گرد و خاک موقت در مناطق جنوب غربی استان دور از انتظار نیست.
مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته بهبهان با ۲۴.۳ و ایذه با ۱.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۲۳.۴ و حداقل ۹.۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.